Velkomstguide til Hindrum Fjordsenter

Her finner du praktiske og nyttige opplysninger for et best mulig opphold.

Telefon: 72 90 92 00
Resepsjon åpen: 9-16

Utenfor åpningstider:
John Eirik: 41 33 95 18
Geir: 40 74 53 15

Føl deg som hjemme

Vi håper ditt opphold hos oss svarer til dine forventninger og at du får muligheten til å kose deg i vår lille bygd. Her finnes det mye å oppleve! Vi anbefaler å sjekke nettsiden vår, hvor du finner informasjon om ulike aktiviteter i Hindrum og Fosen.

WiFi & Informasjon

Kode og nettverksnavn finner du i den svarte permen i stua, hvor du også finner nyttig informasjon om oppholdet.

Rent og friskt vann

Vannet i kranen kommer direkte fra fjellet og er av topp kvalitet. La det renne litt til det blir kaldt, og nyt!

Håndklær

Det ligger et stort og et lite håndkle i kommodeskuffene ved hver seng. Trenger du flere? Ta gjerne kontakt!

Servicebygget

Her finner du gratis vaskemaskin og tørketrommel, samt to bad med dusj og toalett.

Har du spørsmål?

Hvis det er noe du lurer på, eller noe mangler, er du hjertelig velkommen til å komme innom resepsjonen for en prat.

Ved brann eller nødsituasjon

  • 🔺 Ring 110 hvis det er brann. Meld fra om situasjonen.
  • 🔺 Forsøk å slukke brannen hvis det er trygt.

Adresse:

Hindrum Fjordsenter
Drakestranda 1300
7125 Vanvikan

🔺 Nødmøtested: Ved resepsjonen.

Før du reiser, vennligst:

  • ✔ Ta av sengetøyet og legg det på stuegulvet.
  • ✔ Sorter søppelet og legg det i containerne ved veien.
  • ✔ Sett skitten oppvask i maskinen og start den.
  • ✔ Hvis du har leid båt, vennligst rengjør den før retur.
  • ✔ Er resepsjonen stengt? Legg nøklene i den røde postkassen ved resepsjonen.

Sjekk ut kl. 10:00

Med mindre annet er avtalt.

Vi setter stor pris på at dere har valgt å bo hos oss!

Miljø & Avfallssortering

Vi ber deg vennligst sortere avfallet:

  • 🟢 Matavfall
  • 🔵 Papir
  • 🔴 Restavfall
  • ⚪ Metall/glass

Alle boenheter har avfallsbeholdere. De store containerne finner du i “bunkeren” ved veien.

Båtleie – Viktig informasjon

Når du leier båt hos oss, er det viktig at du setter deg inn i vilkår og retningslinjer for båten du skal bruke.

  • Redningsvest og sjøkart utleveres ved leie.
  • ✔ Husk å ta med mobiltelefon, og lagre vårt nummer for sikkerhet.
  • Leiekontrakt og depositum betales ved leie og refunderes etter inspeksjon dersom båten returneres i god stand.

Bensin

For fylling av bensin må du kontakte resepsjonen.

  • ✔ Du må skrive deg opp med navn og feriehusnummer på vår liste.
  • ✔ Betaling gjøres før avreise.

Levering & Kontroll av Båt

Før du returnerer båten, vennligst:

  • Rengjør båten grundig.
  • Fyll eller bytt ut drivstoff.
  • Vi utfører en inspeksjon før depositum tilbakebetales.

Vi sjekker

  • ✔ Om bensinnivået er fullt (hvis ikke annet er avtalt).
  • ✔ Om propellen er skadet.
  • ✔ Om båten er ren og dens generelle tilstand.

Tips for enklere rengjøring

  • ✔ Ta med en bøtte med tau for å skylle båten med sjøvann underveis.
  • ✔ Det finnes ferskvannsslanger både ved bryggen ved fjordsenteret og i marinaen.

Etter rensing av fisk og filetering

  • Rengjør fileteringsrommet etter bruk.
  • Kast fiskerester i sjøen minst 200 meter fra land.

Tilbakemelding & Belønning

Vi jobber kontinuerlig med å forbedre opplevelsen for våre gjester. Vi setter stor pris på din tilbakemelding!

  • 💬 Legg gjerne igjen en anmeldelse på TripAdvisor eller Google – dine ord betyr mye for oss!

Tusen takk for besøket og velkommen tilbake ✨

cropped-cropped-Shutterstock-gradient-luted-scaled-1.webp